دنيا دو روزه
دنيا دو روزه
AHVAZ WEB 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیا دو روزه و آدرس saeednima.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با لینک کردن بازدید خود را افزایش دهید دوست دار شما سعید و نیما





 

 

یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش

پرسید



چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟


دلیلشو نمیدونم …اما واقعا”*دوست دارم


تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان کنی… پس چطور دوستم

داری؟


چطور میتونی بگی عاشقمی؟


من جدا”دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت کنم


ثابت کنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی


باشه.. باشه!!! میگم… چون تو خوشگلی،


صدات گرم و خواستنیه،


همیشه بهم اهمیت میدی،


دوست داشتنی هستی،


با ملاحظه هستی،


بخاطر لبخندت،


دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد


متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناکی کرد و به

حالت کما رفت


پسر نامه ای رو کنارش گذاشت با این مضمون


عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا که نمیتونی

حرف بزنی، میتونی؟


نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم


گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت کردن هات دوست دارم

اما حالا که نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم

دوست داشته باشم


گفتم واسه لبخندات، برای حرکاتت
عاشقتم


اما حالا نه میتونی بخندی نه حرکت کنی پس منم نمیتونم

عاشقت باشم


اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه

برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره


عشق دلیل میخواد؟


نه!معلومه که نه!!


پس من هنوز هم عاشقتم


نظره تو چیه؟ نظرتو بزار

 

 


نظرات شما عزیزان:

MJ
ساعت15:18---5 مرداد 1391
قشنگ و پند آموز مرسی

at
ساعت12:34---27 اسفند 1390
واقعا راست گفتی عشق دلیل نمیخواد منم همین سوال واسم پیش اومده بود اما حالا جوابمو گرفتم یه دنیا ممنونتونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدا زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست من دلم می خواهد قدر این خاطره را دریابیم دوست من خوش اومدی. اینم بگم ما فقط گرد اورنده مطالب هستیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود




در اين وبلاگ
در كل اينترنت